6/17/2010

The power of Pök,


Den sista skoldagen idag.
Jag har stängt mitt skåp, lämnat klassrummen bakom mig, speciellt La Botte de la Bikini, där klass 8C till största del har tillbringat sin skoltid detta året.
Jag har ätit min sista lunch i Akademikrogen och beställt min sista måltid där för detta läsår.
Men vet ni vad? Jag är inte ledsen.
För jag har ett helt sommarlov framför mig med skratt, tårar, glädje och lycka.
Sen kommer jag tillbaka.
Och då går jag i 9C på södra skolan.
Med mina samma extremt härliga klasskompisar, med samma skåp och med samma klassrum.

Skoldagen har annars spenderats med Talang 2010 Södra Skolan.
Jag blev tvingad att vara med. Men till min räddning var hela 8C med på scenen och - försökte - sjunga Bad Romance.
Vi klarade oss inte ens genom första raden.
Men vi hade kul.
Några röda kinder och skratt.

Eyla är här hos mig nu förresten.
Eller, nja. Hon är inte riktigt närvarande.
Hon ligger i sömndvala i min säng och tar igen sin förlorade sömn efter natten.
Haha!

Jag älskar henne. Hon är min bästavän.

Puss!

1 kommentar:

  1. jag älskar dig,
    SÅDÄR JÄTTEMYCKET.
    Kommer sakna dig bästis..

    SvaraRadera