6/15/2010

Förlåt!

Världens sämsta uppdatering nu, men min tid har inte räckt till helt enkelt.
Sommarväder, framtidsplaner, planering och tankar.
Eyla: "Jag är inte rädd för att dö. Det jag är rädd för är att inte hinna leva."

Dagarna nyligen har iaf ägnats åt sommaraktiviteter. Bad, mys och gott. Hihi!

Jag lovar att lägga upp lite bilder sen också, men tyvärr blev det inga sen festen i helgen men jag ska iaf försöka lägga upp lite bilder på vartannat (<-- särskrivning) inlägg.

Sedan sticker ju jag på segelsemester snart = bloggen får ett litet eget sommarlov...
Jag har tyvärr ingen tillgång till internet under semestern så därför kommer inläggen bli färre.
Men nu när vädret är så härligt så har väl inte många tid till datorer(?) (Det är iaf vad jag hoppas på så att inte alla mina få bloggläsare försvinner)

Men nu ska jag fortsätta att ägna mig åt mina sommaraktiviteter!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar