6/10/2010

Gårdagen & Idag

Fel av mig.
Det blev ingen hoppning på Nico, utan på den lilla nya sötssaken Jazza!
Hon är en liten C-ponny, supersnäll och mysig.
Hoppa kunde hon också, haha!
Vilken fart det blev när vi skulle börja hoppa!
Wroooooooom!
Men det var jättekul!

Dock hade jag en hemsk upplevelse mellan kl21.00 och 22.00.
Grey's Anatomy.

Programmet tog död på mig!
Jag är nämligen lite utav ett enormt Grey's Anatomy fan. Och det som hände var att en hämdlysten - psykopat enligt mig - man sköt varenda människa!
Hans fru hade tidigare dött på sjukhuset och han ville ha hämnd, så varför inte?
Gå och skjuta ned varenda kirurg hjälper säkert!
Förlåt för ironi.
Men det värsta av allt var att han sjöt Derek!

Så idag kunde jag inte hålla mig borta då en kompis tipsade om en sida där man kunde se det sista avsnittet för säsongen.
Min föregångna timma har alltså ägnats åt "Death and all his friends"

Men jag kan säga att det slutade bra.
Jag är supernöjd nu när jag fått lite inre försoning, haha!

Förlåt för långt inlägg.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar