5/16/2010

Lite ändrat på designen

Jag ska kanske börja komma igång att blogga igen (alla ropar yeees!)
Haha!
Som ni kanske ser så har jag ändrat lite färger och teckensnitt på layouten, inget speciellt men kände för lite förändring.
Planerar att lägga in en ny header också men gud vad jag inte fastnar på bild alls längre (!)
Ingen, jag menar det, ingen bild blir bra. Hade tänkt att bara ha en liten bild och inte ett helt collage på min kommande header men än så länge så kan inte kameran och jag sammarbeta.
* Suck *

Hoppas mitt tillfälliga glapp framför kameraduken försvinner snart.


Idag har jag konfirmerat mig färdigt.
Nu är verkligen allt med konfirmationen avklarat!
Jag hoppas ni kan känna min lättnad genom mina hysteriskt nedtryckta utropstecken!!!
Vi hade en normal gudstjäns på en timma och sedan var vi klara.
Så resten av min dag har bara bestått av TV tittande och lite pianospelande.
Haha!
Jag unnar mig alltid en "slappisdag" när jag känner att jag förtjänar det.
Imorgon måste jag nog trots allt ta tag i lite skolarbete.
Mest läxor.

Puss!
/Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar