3/19/2010

Twilight in my heart,

Jag är beroende... Igen.
Har läst ut Breaking Dawn precis (egentligen heter den ju "så länge vi båda andas" på svenska, men engelska är mycket snyggare, haha!) och jag är obsessed. Har precis fått Twilight av Anna på engelska nu, och ska läsa igenom den. Hihi! Jag vet, böckerna är inte dem bästa i världen, och vissa säger att dem liknar andra böcker mycket. Men seriöst. Jag bryr mig inte ett dugg. Inte ett skit, för det är så härligt att bara leva in i den världen, kapitel för kapitel, och bara känna sig fri från allt annat. Mysigt!

Imorgon ska jag åka till Tullstorp, Jan Brink! Wiiiiiiie! Så blir nog borta hela dagen, men den ska användas väl, jag lovar.

Jag har dålig uppdatering på min blogg. Men jag antar att jag får acceptera att jag inte är världens bästa bloggare helt enkel. Haha!

Nu ska jag gå och bestämma vilka kläder jag ska ha på mig imorgon. Svårt val, jag ska till ett stall, men jag måste ändå se bra ut, men heller inte för utstylad ut...

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar