3/03/2010

täppt i näsan och hosta...

Först och främst, så måste jag be så hemskt mycket om ursäkt för att jag är så sjukt dålig på att uppdatera om mina dagar på bloggen! Tiden bara rinner iväg och jag hinner inte, okej, jag orkar inte alltid heller... Haha! Nej men i alla fall, bättring ska det bli.
Jag är på lite depphumör idag, det är väl rätt normalt när inget riktigt stämmer (?) Jag har en helt igentäppt näsa, hosta, nysningar (allt för ofta), och jag fryser hela tiden. Sedan så har inte min dag, eller okej, eftermiddag varit så bra. Jag red först Astor på södra skolan ridningen, och det gick väl helt okej för att vara Astor. Han har svårt för hoppningen i och med att han aldrig hade hoppat innan han kom till KBF så han lär sig just nu. Och han har kommit på hur man gör för att slippa hoppa = han hoppar åt sidan i stället......
Sedan så skulle jag ha ridit Dance men min lathet och snuva tog över så Anna fick rida runt lite på henne medan jag satt i hörnet och försökte få upp värmen, hihi. Sedan så red jag Rhona i min vanliga lektion, och det gick åt helvete. Detta hade inget med Rhona att göra alls, hon är jättebra på det hon gör, problemet är jag! Jag kan ingenting inom ridningen längre känns det som, det är helt stilla. Innan jul flöt allt på och jag kände hur jag utvecklades, men nu sitter jag fast eller till och med går bakåt! Det är den hemskaste känslan i världen, att känna att man fastnar och inte kommer någonvart... Just nu önskar jag att någon kunde komma och ta mig härifrån, till ett bättre ställe. Till kanske himlen, eller varför inte Harry Potter-världen, eller till Forks och hälsa på The Cullens. Bara någonstans där man kan vara sig själv och inte behöva prestera absolut någonstans...

Aja, inte för att jag tror någon orkade läsa det där, haha. (skratt utan någon som helst humor...) Men nu är det slut på depp och död humor. Ha det bra alla andra där ute och jag hoppas ni laddar på riktigt med D-vitamin nu i solen som tittar fram då och då!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar