2/18/2010

Ny här på blogspot!

Nu har jag efter många bloggar startat en blogg här på blogspot i hopp om att jag kanske ska lyckas hålla den här vi liv i alla fall. Jag ska varna er för att jag är väldigt dålig på att lägga in inlägg, det börjar efter ungefär två veckors bloggande - men jag lovar, jag ska kämpa med den här så ofta jag hinner!

Det kommer här i min blogg att stå om min vardag, tankar, känslor m.m. Jag tycker rätt så mycket om att skriva, så därför kommer det kanske komma in lite noveller eller liknande ibland också. Hihi. Inte för att jag är jättebra på det, men bara för att göra av med lite tid på kvällara i alla fall (?)

Nu ska jag gå och titta på Glee, hihi. Det är kul! Men självförtroendet får sig ett litet slag när man hör när dem sjunger. Menmen. Somsagt -> det är kul i alla fall.

Puss & Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar